I'm feeling guilty for leading you astray.

Jag ogillar att se andra kyssas. Jag ogillar ljudet av en kyss. "Varför?" tänker ni då. "Det är ju hur gulligt som helst när två förälskade personer kysser varandra!" Självklart, men det är ju precis därför! Det påminner ju bara mig om det som jag inte har.... Strör salt i mina sår, så att säga.

Ibland måste man få tycka synd om sig själv. Jag vill ju bara vara med om det där man kallar riktig kärlek...

if only I could get into that corner of your head
where things finally match and meet the standards that you set
oh how I wish I was the treasure that you were lookin' for
bet I would feel better if only I could find the door

I am cryin'
you aren't tryin'
I am melting away

Kommentarer
Postat av: Sara

älskling, vem tänker inte sådär ibland? men varför kan vi inte bara unna folk det, precis som du säger? värre tecken på desperation har jag knappt varit med om. får skärpa oss tycker jag :)

2008-02-28 @ 19:51:16
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0