Tired (of being used)

Uschisjälvafan, idag har jag återigen sådär jäkla ont i huvudet! Och inget hjälper - möjligtvis sömn, men jag har ingen lust att sova bort helgen. Nu är helgen iofs snart över ändå...suck...

Får se hur jag mår imorgon. Mår jag som jag gör nu har jag varken lust eller framför allt ork att gå till skolan. Men går jag inte till skolan så missar jag så mycket. GAH, vad ska jag göra? :/

I need some sleep.
I can't go on like this.
I try counting sheep,
But there's one I always miss.

Everyone says I'm getting down too low
Everyone says: "You just gotta let it go"
"You just gotta let it go"
I just gotta let it go

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om du går till skolan när du har ont i huvudet så kommer du ändå inte att kunna koncentrera dig, och då är det ju ingen mening med att vara där överhuvudtaget. så stanna hemma om det inte blir bättre, sjukling. (hjärta)

2008-02-10 @ 21:09:58
Postat av: Näddäly

är det en Eels låt? :)

2008-02-11 @ 18:13:22
URL: http://flourtanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0