Ute och flänger

När mamma och jag skulle ut på stan idag fick vi se Olof (som inte besökt oss sedan i förrgår) sitta i en av våra blomlådor. Hjärncellerna lämnade han hemma, eller? ;)

Var på undersökning hos tandläkaren idag. Det var som jag trodde - jag håller på att få visdomständer (åtminstone i underkäken) och det är därför det har varit konstigt med bl.a. ilningar och sånt. Mina tänder håller helt enkelt på att flytta sig för att visdomständerna ska kunna komma upp. Men usch, jag vet inte om jag vill ha fler tänder - det känns som att det är trångt som det är!

Var precis nere och åt ett par köttfärspiroger, efwajaj. Det var gött! :)

Ikväll blir det lajbans hos Tommy och på Harry's. Det var väldans länge sedan jag svängde mina lurviga, så det blir nog kul. :)


Kommentarer
Postat av: AnnG

Oh yeah!

2008-02-20 @ 15:34:59
Postat av: lina

ska ni adoptera olofina?

2008-02-24 @ 14:19:01
Postat av: Maddu

Haha, nej. ;) Hon har inte synts till på ett par dagar. Förresten ska vi ju inte ens ha kvar våra egna katter snart...

2008-02-24 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0