Bara en dröm?

image37

I natt drömde jag nog den märkligaste drömmen någonsin. Jag drömde att Danny från McFly blev kär i Tjorven. Eller, jag tror att det var den vuxna tjejen som spelar henne, men minns inte. Det är hursomhelst sjukt, för Maria Johansson är lika gammal som min mamma, 51, medan Danny är 21, snart 22! Men det är iofs allra sjukast om det var Danny och åttaåriga Tjorven som blev ihop.

Ungefär såhär var det i drömmen; jag och min familj var på något konstigt ställe och helt plötsligt kom det fram någon och sa att Danny och Maria hade gift sig i smyg. Och sedan kom Danny gående och då hade han skaffat sig ett "jag-har-varit-på-en-öde-ö-i-ett-halvår"-skägg. Jag har ingen aning om varför jag drömde såhär och vad det betyder!

Måste avslutningsvis säga att det känns kul att veta att Tjorven ser ut att ha större chans på honom än vad jag har... HAHA!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-17 @ 08:51:59
Postat av: Amanda

ojoj, är Tjorven 51? det trodde jag då inte. tiden går fort. :P på tal om drömmar så drömde jag för ett tag sen att du berättade att du var tillsammans med en svart man i 30-årsåldern. haha.

2008-01-17 @ 17:46:40
Postat av: Maddu

HAHA! Vad vi drömmer konstiga saker... :P

2008-01-18 @ 08:46:09
Postat av: Näddäly

Jag drömde att jag pussade Johan Glans...

2008-01-18 @ 20:35:37
URL: http://flourtanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0