Blä!

Jag är oduglig. Jag är fullkomligt jäkla oduglig! Jag vet ju att jag kommer att få sitta med skiten sista kvällen och då kommer jag verkligen ångra att jag skjutit upp det. Men alltså, jag orkar bara inte. Jag har kommit till den punkt då jag måste vara överstressad. Jag har liksom ingen lust att göra något alls som har med skolan att göra. Jo visst, jag pluggar hela tiden men det jag pratar om nu är att jag har skjutit upp arbetet med Staden och Framtiden där jag har två uppgifter att lämna in. Visst, jag har skrivit grundläggande punkter till reflektionen och jag har tittat lite på nätet till den andra uppgiften, men jag är lååångt ifrån klar - och jag mår så jäkla dåligt över det! Men jag SKA (och denna gång menar jag det) VERKLIGEN ta tag i detta imorgon. Jag har liksom bara känt att jag inte vill plugga på helgen utan slappna av och ha roligt istället. Är jag en dålig människa för det?

Jag behöver verkligen några lugnande och tröstande ord just nu. Bekräftelse på att jag inte är heeelt hemsk för att jag helt enkelt inte orkar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag lovar dig att det är många i den här världen som sitter och tänker precis samma sak som du just nu. Och nej, du är inte en hemsk människa för det. Helg ska inte vara samma sak som plugg och det borde lärarna fatta. Man kan inte göra mer än man orkar. Massa kramar!

2008-01-20 @ 21:45:22
Postat av: AnnG

Maddu, du och jag har gjort exakt lika mycket på det där! Vi kan vara dåliga tillsammans, och då är ju inte den ena sämre än den andra? :D Vad sägs? :P Förresten håller jag med. Fan, fatta, skola är SÅ mycket värre än jobb. Jobb tar slut när man kommer hem. Men när man går i skolan så vet man inte när man FÅR ta det lugnt och inte. Men nu är det inte långt kvar! (Vilket är både :D och :( ) PÖSS MÄRD

2008-01-20 @ 22:31:29
Postat av: Maddu

Tack kära vänner, jag mår bättre tack vare er! :D (L)

2008-01-21 @ 07:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0