Cause here I go agaaaaaaaaaaaain!

Japp, jag är på gång igen. Jag har hittat ännu en kille som är för söt för sitt eget bästa. Denna gång är det James McAvoy, skottsk skådespelare. Jag ÄLSKAR hans dialekt, jag fullkomligt smälter. Hihi ^^

Jag såg ett avsnitt av Parkinson häromdagen (som förövrigt spelades in på min 18-årsdag den 22 september - WOHOO!) där Parkinson intervjuade James och det var så jäkla kul vid ett tillfälle. Det kan vara så att jag är den enda som tycker att det är kul, men men. Ni kan ju titta själva och se vad ni tycker. Jag tänkte länka till en kort video som bara har med det som jag tycker är kul och så en annan, lite längre för de som vill se mer av mr McAvoy. :)

I den andra videon ser man vilken bra kemi James och Kiera Knightley verkar ha. Åh, jag vill jättegärna se den där filmen, Atonement! Den har fått högsta betyg av kritiker så den verkar vara värd att se. :D



 

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: aaw han är så sööt lille dougie ;D haha. och jag vet vilken bild du menar på tom ! den är också bara för söt ;D

2008-01-11 @ 19:24:50
URL: http://sandraao.blogg.se
Postat av: AnnG

Förjävla bra skådespelare verkar han vara iallafall :D Och jag gillar hans R :D

2008-01-11 @ 21:50:16
Postat av: llina

sötis :)

2008-01-12 @ 15:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0