Idag är det onsdag...

...vilket innebär att jag ÄNTLIGEN ska gå på Step up efter ett uppehåll samt att jag inte kunde gå förra veckan. Det är gratis idag så man måste passa på. Sen blir det att pröjsa 300 kr för den kommande "vårterminen". Men det är iofs inte så farligt, särskilt inte eftersom de där 300 kronorna gäller för alla olika gympasorterna som ex. Boot camp. Hittills har jag bara varit med på Step up, tror nog att det kommer vara så även framöver. Känner att jag nog inte har tid att träna mer i veckan, jag skulle då bli ännu mer stressad än vad jag redan är...

Nu ska jag stoppa i mig en Pendelfrulle och ett äpple. Det är tråk-mat (urkonstig avlång korv med en form som en limpa samt pulvermos) i skolmatsalen idag så dit går jag inte. Snart är det historia också, sedan religion B och sedan bär det hemåt. Planerar att sova efter skolan, är trött. Vill ju orka med Step up ikväll!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0