Make me a storybook, and write me away from here....

...I need a different now.

Jag har tänkt på en sak. Att det finns vissa personer som man ofta jämför andra med. Så är det iaf ibland för mig när jag ser eller träffar en kille. Då jämför jag honom med Orlando Bloom. Jag vet inte varför egentligen...Det kan vara för att jag gillat Orlando så himla länge och att han verkar vara en så himla underbar person. Och man kan som sagt se ett mönster när det gäller vilken typ av killar jag dras till. Det skumma är dock att jag ibland drar iväg från det där mönstret och gillar någon som ser mer ut som typ...en blond surfare. Det är väl motsatsen till Orlando? Eller? Haha...Nu blev det lite of the topic här.

Hursomhelst så tänker jag ibland att "Nej, aldrig att jag väljer någon som är sämre än Orlando!" Men sen kommer ju det faktum att jag inte känner honom (newsflash!). Han kan ju vara värsta skiten. Då tänker jag istället att jag vill ha någon som är som min bror. Alltså, misstolka inte detta, vi är ingen incestfamilj. Det är bara så att jag vill ha en kille som är en lika underbar människa som min bror. Johan är nämligen världens bästa pappa (förutom kära fader Sten förstås) och trots att jag vet att det är svårt att hitta någon som är lika bra som honom, tänker jag åtminstone försöka! Jag tänker nog inte nöja mig med mycket sämre iaf....

Vem är din Orlando Bloom? Den där måttstocken du alltid använder?

Kommentarer
Postat av: Bror

Åh, kära syster. Vad rar du är. Nu blir jag alldeles generad!

2008-01-28 @ 10:24:39
URL: http://turpentine.zoomin.se
Postat av: Madde

Hihi ^^

2008-01-28 @ 13:51:30
Postat av: Sara

gud, jag vet inte. har inte någon måttstock direkt. men det finns väl vissa saker som jag oftast dras till
i de flesta fall antar jag

2008-02-17 @ 23:27:11
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0