Meeeenåååh!

Nej, jag har inte vaknat på fel sida idag. Jag har bara inte vaknat alls, känns det som. Åh, vad jag vill sova. Jag gillar Sandy's idé om att de borde ha sängar på skolan som man fick hyra på håltimmarna. Det skulle vara jäkligt skönt! :)

Jag mår lite dåligt över att jag inte skrev den där reflektionen till Staden och framtiden igår...Marie vill ha reflektionerna "så fort som möjligt". Tror i och för sig inte att det är så många som har skrivit sin reflektion än, så det är kanske lugnt. Men ni som känner mig vet att jag ändå inte kan sluta oroa mig och må dåligt över det. :P

En totalt ointressant grej; trots att jag känner mig supertorr har jag idag, mot alla odds, otroligt lena händer. :P Att jag skriver detta tyder på att jag verkligen inte har nåt kul att berätta. Suck...

Är det något bra på tv ikväll? Om det inte är det, går jag och lägger mig tidigt. Jag är sååå trött!

Kommentarer
Postat av: AnnG

Det är Carolina Gynnings nya program :P

2008-01-15 @ 14:40:15
Postat av: Amanda

Hihi, vi har soffor i skolan som man kan (om man är riktigt trött) sova i. Det är jättemysigt när man, som jag, kommer 40 minuter för tidigt till skolan varje dag. :)

2008-01-15 @ 21:36:00
Postat av: Maddu

haha, vi har också soffor men de är inte så sköna :P

2008-01-16 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0