När man HAR något bättre för sig

Japp, jag borde plugga och ska göra det alldeles strax, men hittade en rolig lista i en blogg och jag kunde inte låta bli. :P

3 bästa låtarna just nu: 
These Days -  Chantal Kreviazuk
Hands on me - Vanessa Carlton
No more running away - Air Traffic 

Tre låtar/artister/band du gillat mer än tre år:
Gyllene Tider
Abba
Ted Gärdestad

Tre svenska artister/band du gillar:
Sahara Hotnights
The Ark
Melody Club

Tre brittiska band/artister du gillar:
McFly
The Kooks
Lily Allen

Tre artister/band du tycker är överskattade:
Carola
Håkan Hellström - Sorry alla vänner som är stora fans, har helt enkelt inte upptäckt tjusningen (än?)
Metallica (aah, nu blir jag mördad)

Den mest otippade artisten/bandet på mp3:n/ipoden:
Hmm..Petter?

Några artister/band som aldrig kommer hamna i din Ipod/mp3:
Oj, hmm...nåt riktigt skrikit hårdrocks- eller metalband. Annars kan i princip vad som helst hamna hos mig. :)

Jag utmanar:
Alla som orkar svara på denna lista...vilket jag tycker borde vara de flesta, listan är ju så kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0