Om jag kunde flyga...

...skulle jag flyga raka vägen hem, lägga mig i sängen och sova bort resten av dagen! Jag säger alltid till mig själv att "ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt", men det spelar ingen roll vad jag säger - jag somnar ändå vid halv tolv. Det konstiga är att jag är trött, men att jag helt enkelt inte kan somna. Hmm... Sömnproblem?

Jag vet att jag borde plugga nu, särskilt Staden och Framtiden. Men kan någon klandra mig för att jag helt enkelt inte orkar? Jag orkar inte med skolan! Jag är så förbannat trött på att alltid vara trött och stressad! Men jag vet att det bara blir värre om jag skjuter upp det, så jag SKA ta tag i det ikväll. Kan inte riktigt koncentrera mig här i skolan, jag jobbar bättre när jag sitter själv framför datorn och det är tyst och stilla omkring mig.

Som sagt, det ska bli skönt att komma hem sen. Ska nog sova lite innan jag pluggar. :)

Förlåt, men jag var bara tvungen att sno denna video från en annan blogg (xmcfly.blogg.se). Det är bara så himla kul! Det är så att i England har folket en tid gått runt och sjungit den fras som sjungs i videon. Fråga mig inte varför! De är en aning märkliga där nere. :P



Förresten, läste precis på aftonbladet.se om Baywatch och hur det har gått för de som var med där, och där stod det att Yasmine Bleeth ("Caroline") har gått ner sig i drogträsket. Inte för att jag bryr mig så mycket om Baywatch och så, utan jag tycker bara att det är sorgligt och skrämmande att vissa människor kan gå ner sig så totalt. Kolla bara på skillnaden mellan dessa bilder:

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0