Quit playing around.

Igår fick jag plötsligt en stor saknad efter The Sims. Det var så längesen jag spelade. Det är faktiskt ett himla kul spel. Många undrar vad det är som gör att det är så populärt. Jag tror att det beror på att man får skapa sin drömfamilj och kan styra varenda detalj i deras liv. Det är ibland en tröst att sjunka in i den där fantasivärlden där allt är precis som man vill ha det. Där finns inga problem som de vi har i verkliga livet.

Hur som helst så kan jag inte spela det eftersom vårt grafikkort på datorn är väldigt trött och segt. Annars skulle jag gärna spela, för det är kul att designa hus och styra andras liv.

image41

Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi, du får komma hem till mig och spela tv-spel. ^^

2008-01-29 @ 18:54:02
Postat av: lina

ja fyfan vad kul det är. nu blev jag också lite sugen!

2008-01-30 @ 12:52:29
Postat av: Sara

fan, jag har inte spelat på svinläge. blev nästan lite sugen :)

2008-02-17 @ 23:24:48
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0