...And you're coming back.

Jag ska gå och lägga mig nu. Men först vill jag nämna lite om vad jag har gjort idag. Mor, far, Jessica och jag åkte till IKEA i Stockholm. Jag handlade en ram, en papperskorg, en lampa, en spegel och ett litet skrivbord där jag kan ha min laptop. På IKEA mötte vi även upp med min storasyster Maria och hennes pojkvän Robban, samt deras lille son Totte. Och Totte - han är världens gladaste unge! Jag skojar inte! Han ler konstant, förutom om han inte får som han vill, är hungrig eller trött. Efter shoppingturen på IKEA åkte vi hem till Maria och Robban ett tag, sedan bar det av hem till Flen igen.

Som sagt, jag ska sova nu - ska jobba imorgon, behöver dock inte gå upp tidigt som tur är. Jag skulle nog kollapsa om jag hade ytterligare en vecka då jag skulle behöva gå upp halv fem. Men nu är det så att jag ska jobba 14.30-23 de återstående två veckorna på GB. Kanske blir det så att jag tröttnar på denna arbetstid (man har ju inte så mycket fritid där man kan umgås med kompisar osv), men jag ska hela tiden påminna mig själv om att jag alltid har chansen att komma utvilad till jobbet. Jag behöver verkligen sömn efter förra veckan, då jag mådde så dåligt.
 
Jag har gjort om The Who's "Behind Blue Eyes", så att den passar mig lite bättre:

No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue ass

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha, märdie! du är så söt, bad man. jag längtar till fredag! känns som att det var för längesen vi sågs. sen tycker jag vi tar en kväll med bara dig och mig nån helg också (eftersom du är en så busy woman på vardagarna) som på den gamla goda tiden. saknar dig så mycket.

2008-07-21 @ 11:59:19
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Märd

Åh Lina, jag saknar dig också! Självklart ska vi ha en kväll, bara du och jag. :)

2008-07-21 @ 17:16:59
Postat av: Sara

haha, raring. du och din blåa bak :D hoppas svullnaden går ner snart :)

2008-07-21 @ 19:21:39
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh, värsta shoppingturen. men om du till och med har köpt en ram så börjar det ju VERKLIGEN bli dags att göra något åt det här med dina tavlor. :P förresten har jag beställt min dator nu! and i want to see you, you know! men det här med du och jag som arbetande kvinnor ställer till det lite med umgängestider ju. well well, jag är ledig på onsdag så du får ett sms om det snart. :)

2008-07-21 @ 19:28:50
Postat av: Madde

Sara: Haha, nu är baken mer blå-grön. ;) Ja, den börjar gå ner men det gör fortfarande ont om man rör vi märket. :P



Amanda: Haha, jag ska fixa med tavlorna snart - förhoppningsvis i helgen. ;) åh, vad är det för dator? :D Ja, jag fick ju ett sms :)

2008-07-22 @ 13:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0