Helt underbart.

Igår såg jag Narnia: Prins Caspian, som var jättebra. Det som berörde mig mest var slutet, detta mycket tack vare avslutningslåten. Den var underbar! Jag var som förtrollad, rörd till tårar. Det har jag inte varit sedan avsluten av Titanic (My heart will go on) och Sagan om Konungens återkomst (Into the west).

Idag tog jag reda på att låten heter Call, och sjungs av ingen mindre än en av mina favoritsångerskor, Regina Spektor. Jag kände igen rösten, men hur kunde jag missa att det var hon som sjöng?

Hur som helst, här är den, för er alla att njuta av. Helt fantastiskt fin, eller vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: AnnG

Åh vad fin! :')

2008-07-04 @ 05:52:36
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jag får tårar under brillorna!

2008-07-05 @ 15:22:57
Postat av: Amanda

Jag har också kollat upp låten nu. men hallå, sa inte du efter filmen att det lät som rigina spektor? eller så var det jag som inbillade mig det för att jag tyckte det låt som hon. :P

2008-07-05 @ 15:32:32
Postat av: Madde

AnnG: Ja visst är den fiiin! :D



Jessi: Jag kan se dig framför mig, med igenimmade brills. ;) <3



Amanda: Jo visst sa jag att det lät som regina! haha jag har bara inget minne ;)

2008-07-07 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0