Hey yaaaah!

Jag har inte haft någon fritid på fem dagar. Jag har då exempelvis inte hunnit sitta vid datorn. Men när jag för ovanlighetens skull har tid att logga in på msn, är det inte en kotte inloggad. Var är alla människor?

Man kanske kan tro att jag har saknat att sitta vid datorn, men så är inte fallet. Visst är det trevligt att prata med sina vänner, men samtidigt har det känts bra att faktiskt ha något bättre för mig. Jag har ett liv! Nu menar jag inte att de som sitter vid sina datorer inte har något liv, utan det jag menar är att det har varit skönt att ha något att göra snarare än att sega vid datorn. Jag skulle bli så rastlös om jag bara satt där hela dagarna.

Nåja, nu ska det bli skönt med helg. Jag är så trött, men tror att jag kommer att vara ännu tröttare nästa vecka då jag jobbar 6-14.30. Jag har länge funderat på om jag är morgon- eller kvällsmänniska, något som jag alltid har funnit svårt att avgöra. Nu har jag dock kommit fram till att jag är mer kvällsmänniska än morgonmänniska, eftersom jag ofta får tvinga mig själv att stiga upp de dagar då jag måste upp tidigt. Å andra sidan har jag varit väldigt trött framåt elva på kvällarna denna vecka. Men det beror nog mycket på grund av att jag då har jobbat åtta timmar. Hmm... Haha, jag måste vara väldigt trött nu eftersom jag svamlar om konstiga saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0