Nattliga tankar.

Jag tittade igenom mina bilder på bilddagboken, och när jag kom fram till slutet av november förra året blev jag påmind om en sak som betydde otroligt mycket för mig, oavsett hur konstigt det låter. Jo, när Julia (min brorsdotter) bara var någon vecka gammal låg hon och sov på min mage i flera timmar. Det fick mig att känna mig älskad, men jag inser att hon inte tänkte riktigt så eftersom hon var så liten (men hon kände sig ändå trygg att ligga hos mig, så hon måste ju ha tyckt om mig lite iallafall). Det var så mysigt. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det! Dessutom tog det fram mina moderskänslor, och det är vid sådana stunder som jag väldigt gärna vill ha egna barn. Men jag ska vänta ett tag, haha.



Åh, men förstår du inte att...

I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0