OS 2008!



Snart börjar sommar-OS! Detta uppfyller mig med en ofantlig lycka. Jag är helt ggggalen i sport, löve it! Årets höjdpunkt, otvivelaktigt. Jag kommer att limma fast mig själv i tv-soffan med hjälp av Karlssons Klister. På det viset kan ingen få mig att gå därifrån och jag kan titta på alla grenar jag vill. Inget kan stoppa mig från min kärlek. MOAHAHAHAHAAAA! (Förresten, jag är alltför medveten om att jag har åstadkommit världshistoriens fulaste arrangemang här ovanför.)

Uppdatering:
OBS! Jag vill förtydliga att min lycka endast har med sporten i sig att göra. Jag tar helt avstånd från de sätt man väljer att behandla människor och djur i Kina. För det är verkligen hemskt. När jag skrev inlägget tänkte jag inte alls ur den politiska synvinkeln, utan jag ville bara dela med mig av min glädje över att det är OS igen. Det är ju trots allt bara sommar-OS vart fjärde år, och som sagt älskar jag sport. Jag ber om ursäkt om någon fick uppfattningen att jag inte bryr mig om mänskliga rättigheter osv.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men jag blir lite arg på kina-regeringen som har lovat massa grejer som har med mänskliga rättigheter för att få hålla i os och nu helt ignorerar alla löften.



ps. arrangemanget var lite fult. på ett bra sätt dock. :P

2008-07-31 @ 12:37:06
Postat av: AnnG

Håller med Amanda. Och så är jag arg på deras jävla "djurens egna OS" de håller varje år, där människor boxas med fastkedjadwe kängurus och björnar. Tyvärr älskar jag inte sport tillräckligt mycket för att bortse från detta!

2008-07-31 @ 18:29:30
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madde

Usch, nu får jag dåligt samvete för att jag tänker titta på OS :/ Men jag håller helt med er, det är hemskt vad de gör och inte gör i Kina! Grejen är dock att jag tycker om sport så mycket att jag kommer titta ändå, förlåt för att jag är en hemsk människa...

2008-08-01 @ 00:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0