Så går det.

Jag har tydliga tecken på arbetsskador. Inte nog med blåmärket som jag har berättat om för alla som ville höra (och även för de som hellre avstod) - just nu känns det som att jag har öronproppar i mina öron.

Dessutom kommer jag att drömma mardrömmar om päronsplitt:

"Päronsplitt i rött papper. Päronsplitt som glider förbi på rullband. Päronsplitt som man måste lägga rakt så att det inte blir fel i maskinen. Men se upp, där kommer en dubbel! Fort, ta bort den! Annars blir det kaos. Och där borta har en glass fastnat i början av rullbandet, vilket orsakar att alla glassar lägger sig på sidan. Paniiiiiik! Och nu piper det i Vortex-maskinen. Aj då... Mer kaos. Och mer päronsplitt som flyger förbi."

Haha, jag är psykiskt störd. Och jag gillar't!


Kommentarer
Postat av: AnnG

Haha :P Och ändå är det här den absolut lugnaste maskinen! Om man ser till hur ofta det krånglar på de andra maskinerna alltså :P Straightern ska vi kanske inte tala om? :)

2008-07-04 @ 05:54:37
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: lina

pengarna rullar in som de ska.. det går bra nu!

2008-07-04 @ 09:26:32
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Madde

AnnG: Haha, ja det är skönt att ingenting händer men det är ändå en stressig miljö.



Lina: Haha yepp :)

2008-07-04 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0