Heartbreak

Har inte orkat skriva på ett tag. Men nu är jag här igen.

Igår var mamma, pappa och jag hos Johan och Sara. Jessie är sjuk så hon orkade inte följa med. Jag vet att jag tjatar om Ebba och Emilia, men jag lovar er - de är de coolaste två och ett halvt-åriga ungarna nånsin! Här är två exempel:

Ebba: I som i rumpa
Mamma: Men det finns väl inget i i rumpa?
Ebba: Nej, men i prislapp!

Vi sitter och äter allihop. Emilia sorterar bland maten på sin tallrik, och rapar plötsligt högt.
Emilia: Ursäkta mig!
Haha, liksom....Hon är artigare än vad jag är!

Usch, jag har drömt konstigt i flera dagar nu. Natten till igår drömde jag att min favorit från Talang 2008, Johan Wellton (han som jonglerade med bollar och var allmänt cool), var en våldtäktsman och mördare. Vi var ett gäng som skulle försöka transportera honom till polisen, men det var jättesvårt eftersom han var galen och gav sig på alla. Usch, jag hatar detta eftersom jag alltid kommer tänka på drömmen om jag skulle se honom - och jag som tycker att han är så bra! Zut alors....

Och natten till idag drömde jag att mamma hade ringt nån knäpp gubbe som skulle komma och transportera bort våra djur. Jag, tillsammans med mina vänner, gjorde häftigt motstånd genom att slå och sparka den vidriga mannen samt stänga in honom i en av burarna han hade med sig. Det var verkligen en märklig dröm.

Jag tror att båda dessa drömmar innehåller någon sorts symbolik, och jag vill verkligen veta vad de representerar....Hoppas det inte är något dåligt iallafall.

Kommentarer
Postat av: lina

haha jag älskar också han jonglören!

saknar dig märd, ses vi hos millan på lördag? :)

2008-06-10 @ 18:13:20
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0