Lost i Lost.

Jag är väl den sista att upptäcka hur bra Lost verkligen är, och jag skäms lite. För det är verkligen bra! Jag älskar mystiken och att man alltid får reda på något, för att det sedan direkt dyker upp en ny fråga.

Jag vet inte varför, men jag älskar verkligen Sawyer. Sawyer med sin heta sex-appeal, Sawyer med sina fina smeknamn han skänker till de övriga på ön, Sawyer med sin sarkasm - och framför allt, Sawyer med sina vackra läsglasögon.



Dock vet jag inte om jag tycker Kate ska välja Sawyer framför Jack. Sawyer är the bad boy som man aldrig kan ha ett långvarigt förhållande med, medan Jack är en stabil och omtänksam man (en sådan man jag vill ha). Jag förstår att Kate lockas av Sawyers farliga utstrålning, men jag tror och hoppas ändå att hon till slut kommer att välja Jack. Jack är ju så söt att man dör!


Kommentarer
Postat av: AnnG

Sawyer är hetast!

2008-06-28 @ 12:48:23
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Puhr

Oh lord, du verkar verkligen fast i det där nu. du får komma hem till mig och ha lost-maraton med min mamma. ;)

2008-06-29 @ 18:34:42
Postat av: Amanda

Det var jag som skrev det där, namnet puhr är automatiskt inskrivet efter att jag har kommenterat klasskompisars bloggar. :P

2008-06-29 @ 18:36:08
Postat av: Madde

Haha, ni är söta.



Amanda: Ja, jag får komma och hänga med din mamma. ;)

2008-06-29 @ 20:41:50
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: lina

haha vilka kvaliteter han har, den där sawyer.

2008-06-30 @ 10:27:42
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0