I must be doing something right.

I helgen föll jag hårt, men jag plockade upp mig själv från golvet, mycket tack vare mina vänner. Tack för att ni finns! Jag har lärt mig att världen inte går under även om det känns så ibland...

Jag tycker att det var kul att Perrelli vann i lördags. Det är nog ganska bra att vi inte skickar en ballad (även om Sanna Nielsen var hur bra som helst), eftersom det var en ballad som vann förra året. Därmed vill nog Europa ha något annat i år. :) Blev också glad när jag hörde att Perrelli tänker promota sig själv och låten innan Eurovision så att folk känner igen henne när det väl är dags för semifinal! Både Martin Stenmarck och The Ark föll nog mycket på grund av att de inte promotade sig själva innan tävlingen. Men jag tror de lärde sig en läxa. Aja, nog om detta.

Igår lyssnade jag på en musikgudstjänst i Sköldinge kyrka. Jag är inte så mycket för allt snack om Gud och Jesus, men jag var ju trots allt inte där för att lyssna på prat utan för att lyssna när min lilla vän Josse sjöng tillsammans med ett gäng andra tjejer. Josse var som vanligt bäst och jag rös hela tiden hon sjöng. ^^ Jag ska skaffa henne ett skivkontrakt så att alla kan höra hennes vackra sångröst. Haha, ja, för det är klart att jag kanfixa det... ;P

Snart är det påsklov - hallelujah! Dock måste jag plugga en hel del, men det vill jag inte tänka på nu. Jag tänker istället på det där påskägget fullt med godis. Hihi :D

Det går sakta framåt. Men framåt går det allt! Och hoppet lever kvar...



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hun:) Du är bara för snäll. Jag längtar oxå till påsken och godiset, och till nästa gång vi ska vara:)

2008-03-17 @ 09:50:34
Postat av: Amanda

"I will always be your soldieeer!"

2008-03-18 @ 17:51:17
Postat av: Sara

jasg skulle också varit med, buuhu! :( hatar att planet kom in lite för sent.. jag längtar inte till påsk! usch, bort med godis ;) 'hjärta

2008-03-19 @ 10:46:39
URL: http://sarapierre.blogg.se
Postat av: lina

'det löser sig' sa damen som sket i vattnet.

2008-03-20 @ 12:04:26
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0