Maddu tänker.

Ibland är man ju lite deppig och så, men då har jag ett tips till de som mår dåligt och då särskilt till de som är deppiga över att de inte har någon käresta. Jag tycker själv det är är tråkigt att inte ha någon, men då ska man tänka på att det finns någon där ute som väntar på dig. Du vet kanske inte vem det är, och den personen vet kanske inte vem du är, men jag lovar att din speciella person finns där ute! Det gäller bara att hitta den... Alla de personer som levt sitt liv i ensamhet har med andra ord bara inte mött den där personen. Misströsta alltså inte om du är ensam nu, för någonstans där ute så väntar kärleken.

Jag är en av dem som vill hitta den rätte precis just nu! Jag orkar inte vänta, haha.. Tänk att redan nu få veta vem du ska leva resten av livet med, vem som kommer bli pappa till dina barn. Och ja, jag är en evig romantiker som tror på äkta kärlek som håller livet ut, och jag tänker inte låta något förändra denna syn! :)

Så snälla Mr Right, knacka på min dörr när jag minst anar det. Och förresten, om det nu finns någon som mot förmodan skulle vara lite intresserad av mig i smyg - visa det gärna. Jag är trött på att man ska smyga med allt, och det gäller även mig själv. Kan man inte bara säga till folk hur man känner och strunta i konsekvenserna? Ja, om det nu ändå kunde vara så enkelt...


Och bara för att jag nu försäkrat er om att den rätta finns där ute, skulle det inte förvåna mig om det är jag som sitter där som gammal, utan att någonsin ha upplevt äkta kärlek. Usch, vilken hemsk tanke.


Kommentarer
Postat av: Näddäly

hahaha, jag vet inte hur många gånger jag tänkt mig själv som en ensam kärring med 100000 katter! haha

2008-03-12 @ 13:46:23
URL: http://flourtanten.blogg.se
Postat av: Amanda

Maddu, det kommer inte att vara du som sitter där ensam utan att ha upplevt kärleken, det är jag bombsäker på.

2008-03-12 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0