Now she's looking for a downtown man.

Jag är trött. Och det har sin förklaring. Det var nämligen studentfest igår! Jag vet inte om jag gillar konceptet studentfest onsdag och skola torsdag. Kan liksom inte säga att jag mår speciellt bra... Jag drack inte så mycket (torrisen brukar inte dricka mycket, som alla säkert redan vet iofs), fick ett glas plus lite till av Camillas egenblandade Cosmopolitan (tack förresten, det var jättegott!), så det är inte så att jag är bakfull. Jag är bara trött och seg efter att ha somnat kvart över ett och gått upp tio i sju. :P

Hursomhelst, vi hade jättetrevligt hos AnnG på förfesten. Man kan nog säga att det var själva festen, för lika roligt var det definitivt inte på Amazon. Det var faktiskt en helt okej mängd med folk där, men alldeles för få dansade. Jag känner mig dock väldigt stolt över mig själv, Camilla och Ebby som i början dansade själva på det upplysta golvet. Det blir vad man gör det till, som man brukar säga!

What would you say if I told you that...























...everyone thinks you're a crazy old cat?
(Haha, där trodde ni kanske att det skulle stå något mer intressant i stil med exempelvis "...I love you!" Men där gick ni allt bet!)

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, det gjorde vi verkligen. :P det tar lite tid med maten, men jag är på g. kommer nog om ca 45 minuter.

2008-03-13 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0