Stop and stare

Nu har jag inte fått kommentarer på ett tag. Undrar vad det beror på. Tror att det är jag som måste skärpa mig, faktiskt. Att få kommentarer är absolut inte det viktigaste eller anledningen till att jag skriver blogg, men självklart blir man glad om man får respons.

Jag är trött. Vi jobbar som tusan inför mässan på torsdag. Förhoppningsvis lönar det sig. Jag vill åtminstone att vi ska kunna vara nöjda efteråt, oavsett hur det går i diverse tävlingar osv.

Maria och Totte bor hos oss hela veckan eftersom det målas om i lägenheten. Man kan ju inte bo med ett litet barn med all lukt och gaser som kommer från tapetklister och målarfärg. Som ni förstår har jag en mysig vecka framför mig. :)

Det är lite spännande - jag ser ju på statistiken hur många som läser min blogg varje dag. Ca hälften av dessa kommenterar. Detta gör ju att jag blir lite nyfiken på vilka resten är och det skulle därför vara kul om ni skrev en kommentar och berättar vilka ni är. Det är inget måste, men det skulle som sagt vara trevligt att veta. Vill ni istället vara anonyma, så var det. :)

Nu ska jag kolla lite grejer inför mässan bland annat. Jag skriver igen någon dag när jag får tid. Just nu har jag inte speciellt mycket tid...


Kommentarer
Postat av: Amanda

det där med att du inte har fått kommentarer på ett tag tror jag inte alls beror på dig. det är nog snarare vi läsare som är slöa. även om vi inte kommenterar varje gång du skriver något nytt så sitter vi alltid i våra datastolar med ett leende/medlidande/igenkännande/skratt när vi läser det du skrivit.

2008-03-05 @ 18:12:07
Postat av: lina

stämmer bra det som står här över :) syns om några timmar märdy!

2008-03-05 @ 23:23:44
Postat av: Sara

håller med, det är vi som är lata.
grattis till det där förresten! :)

2008-03-07 @ 11:28:12
URL: http://sarapierre.blogg.se
Postat av: Maddu

Tack mina vänner. :)

2008-03-07 @ 13:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0