En lista.

Förlåt mig, ni stackare som läser detta. Jag fördriver min tid.

TESTET BÖRJAR: kl. 23.18

1. Ditt namn? - Madeleine
2. Ålder? - 18 år och drygt 7 månader
3. Vart bor du? - I en liten håla i Sörmland
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, Jessica, Amanda, Astor samt ett par damråttor under sängen.
5. Husdjur? - Katterna (alltså Amanda och Astor). Kaninen Bullen har flyttat.
6. Färg på ditt hus? - Vitt med gröna detaljer
7. När är du född? - 22 september. Det var en kall höstdag och regnet öste ner...
8. Klass? - Sp3, snart ingen alls dock eftersom studenten närmar sig.
9. Vilket år tar du studenten? -  Ja, alltså i vår. Om 28 dagar, exakt fyra veckor alltså. HJÄLP! :O
10. Något jobb? - Jag har sökt, har inte fått svar från alla än så jag väntar... Hoppas på det bästa.
11. När gick du upp i morse? - Klockan var kanske...halv tolv (A)
12. När ska du sova? - Snart, eftersom jag är trött, ledsen och ensam.
13. Duschat idag? - Nope, usch på mig.
14. Kramat någon idag? - Räknas katten?
15. Pussat någon idag? - Nej. Men jag vill! 
16. Vad har du ätit idag? - Frukost, nudlar, kvällsmat, chips, banan, bulle. Har råkat svälja ett tuggummi också. 
17. Dagens klädsel? -  Underkläder, strumpor, två tröjor (jag freyyyyser), sköna byxor.
18. Dagens smink? - Rouge och mascara.
19. Dagens sötnos? - AnnG som fyller år :)
20. Dagens roligaste? - Oj, ehm...Såg en liten bit av "Sverige pussas och kramas" som var roligt.

SOCIALT
21. Har du många vänner? -  Ja, det kan man nog säga. Men bara ett fåtal riktigt nära vänner.
22. Hur många har du kysst? - Vet inte.
23. Vem kramade du senast? - Ebby, om man räknar bort katten jag kramade idag.
24. Hur många har du haft sex med? - Det ska väl du skita i! :P
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen vad jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej, men det skulle vara trevligt om det dök upp en pojke som ville bli min vän. :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Sara P...eller var det bror min?
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Josse, men det är privat ;)

FAVORIT
31. Film? - En av dem är The Notebook, en annan Moulin Rouge och en tredje är Atonement.
32. Låt? - Oj, det är en väldigt svår fråga att besvara. En av dem är The Pieces Don't Fit Anymore med James Morrison.
33. Mat? - Tacos! Hemlagad lasagne och köttbullar är också smaskens...och spaghetti! Och det mesta som är stekt eller grillat :)
34. Dryck? - Julmust!
35. Färg? - Blå
37. Stad? - Av dem jag besökt är det nog Stockholm eller London...eller Söderköping, det är jättemysigt där :)
38. Land? - Jag tycker om Sverige väldigt mycket. Jag tycker att vi gnäller för mycket om att det är så dåligt. Annars gillar jag England!
39. Ämne i skolan? - Engelska
40. Människa - Men hur kan man förvänta sig att någon ska nämna bara en person? Jag tänker iaf inte göra det.

SENASTE
41. Personen du tänkte på? - AnnG som fyller år. Jag undrar vad hon har fått i present. :D
42. Personen du kysste? - Oj..hmm...
43. Gången du spydde? - Jag har inte spytt sen jag var magsjuk när jag var en sisådär 14 år. *peppar peppar ta i trä* på att jag slipper i framtiden. 
44. Gången du grät? - I natt :S
45. Pizzan du åt? - Det var det gamla vanliga, alltså en Vesuvio.
46. Gången du var i Göteborg? - Sommaren 2006 :)
47. Gången du var i Stockholm? - Ett par månader sedan.
48. Gången du var full? - I onsdags tror jag att jag var lite lullig åtminstone.
49. Gången du var hög? - Haha, jag är ofta hög! Men inte på droger, utan jag är mer flummig. Skrattar oavbrutet. Haha, det låter iofs litegrann som om jag skulle ha tagit nån drog. ;)

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt. Det är vad jag växt upp med, då är det så att jag har favoriserat det djuret. Man har ju så många fina minnen. :)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Jag är definitivt för att vara hemma och mysa! :) Men visst är det kul att gå ut och festa ibland, men inte överdrivet mycket.
54. Tvspel eller datorspel? - Eftersom inget fungerar på vår dator säger jag TV-spel. Och TV-spel är himla skoj.
55. Singel eller upptagen? -  Jag skulle gärna bli upptagen.
56. Hångla eller ha sex? - Varför kan man inte kombinera dessa? ;)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Jag är trött på såna grejer...
58. Ragga eller bli uppraggad? - Jag är ganska blyg av mig men tycker samtidigt att det är lite jobbigt om någon jag inte är intresserad av kommer fram och raggar. Det bästa är alltså om båda visar intresse och liksom möts halvvägs.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Men usch för båda. Men samtidigt var de också väldigt fascinerande när de kom.
60. Har du svart hår eller blondt? - Jag har brunt hår.
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå
62. Choklad eller lakrits? - Choklad all the way!
63. Göteborg eller Stockholm? -  Jag har tyvärr inte så mycket erfarenhet av Göteborg, har bara varit där ett par gånger. Därför måste jag säga Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Båda kan vara gött ibland. :)
66. Pizza eller kebab? - Pizza, definitivt!
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Jag tänker vara lite självisk och säga älskas. Jag vill inte älska utan att det besvaras, det är det värsta som finns. Det bästa är dock om han har båda alternativen samtidigt.
69. Leva eller dö? - Gärna leva.

ANTAL
70. Personer du älskar? - Det är ganska svårt att räkna upp folk såhär på rak arm...
71. Personer du hatar? - Oj, det vet jag inte. Jag tror att hat är det yttersta och jag försöker att inte ta det så långt.
72. Pojk-/flickvänner du haft? - Jag hade en del när jag var lite yngre. Men ingen som jag vill kalla "riktig".
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Haha, det vet jag att det inte är många.
74. Glassar du ätit på en dag? - Oj, haha. En fem-sex stycken kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Vet ej. Skulle vara kul att åka på ett par, men jag vill inte tälta bland en massa sluskar.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Det händer sällan att det blir så allvarligt att jag tappar bort stora delar av dagarna. Men visst, jag glömmer grejer ganska ofta. 
77. Gånger du varit hög? - Haha, som sagt har jag aldrig varit hög på droger.
78. Personer du saknar just nu? - Det finns några stycken.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Jag vet inte riktigt. Det känns som att det är brustet och att jag behöver någon som kan laga det...

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Hemligt ;)
81. Ska du träffa imorgon? - Min syster med familj, eventuellt Josse om jag hinner. Och såklart de gamla vanliga - alltså mamma, pappa och Jessie.
82. Sjöng du senast för? - Jag sjunger ofta för mig själv. ;)
83. Hade du senast en msn-konversation med? - En annan Madeleine :)
84. Spelade du tvspel med senast? - Josse
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - En brunbränd snygging med vältrimmad bringa. Frivillig?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Josef ÄCKEL Fritzl.
87. Förtjänar att dö? - Det finns nog ganska många. Jag tänker bland annat på de som förgriper sig på och mördar barn. Överhuvudtaget är det väl de som gör dumma saker mot andra, och inte bara människor utan även djur.
88. Är söt? - Det finns det ganska många som är :)
89. Vill du sova jämte inatt? - Det är också hemligt... ;)

VAD:
90. Gör dig glad? - Söta små barn, glada människor, god mat...bra musik. Ja, det finns ganska mycket som kan göra mig glad.
91. Gör dig ledsen? - Se svaret på fråga 87
92. Vill du helst göra nu? - Sova...drömma om bättre tider.
93. Önskar du att du slapp göra? - PLUGGA
94. Vill du ha nu? - En god natts sömn. Eller helst någon att prata med innan jag sover.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Oj, det är ju ett tag dit...
96. Längtar du till? - Balen och studenten. Men samtidigt bävar jag inför dessa.
97. Tycker du om dina betyg? - Jo, men jag tänker ibland på att jag kunde ha gjort bättre ifrån mig i vissa ämnen. Men vem mår bra av att tänka så?
98. Ångrar du i ditt liv? - Jag har ångrat mycket, men jag tror att man mår bättre av att vara nöjd istället.
99. Är det bästa som hänt dig? - Men gud vilken svår fråga!
100. Hur mycket är klockan? - 00.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0