Först nu förstår jag.

Var och såg sista RENT-föreställningen idag. Jag kan inte sluta tänka på hur fantastiskt duktiga våra esteter är. Jag är stolt. :)

Nu sitter jag här ensam. Har ont i tänderna, och halsen. Pluggar. Vill gråta.

Suck, det spelar ingen roll hur mycket jag skulle plugga idag, jag skulle ändå inte hinna med allt jag vill ha gjort. Imorgon är det ju meningen att jag ska med till Stockholm och Dramaten, men jag tror inte jag kan. Jag hinner inte! Det är så jävla mycket att göra. Fan vad jag hatar att plugga, jag skiter blankt i att jag tar studenten om exakt två veckor och därmed slipper plugg - det är skitjobbigt ändå!

Mamma säger hela tiden att "jag tycker du behöver komma med och ha roligt". Och jag vet det, men vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Amanda

kram och massa hjärtan. *

2008-05-18 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0