Hanging by a string this time

Och hur kändes det att vaxa benen? Visst, det gjorde ont, men man överlever. Kan dock säga såhär: killar, var glada att ni slipper!


Idag är det måndag. På onsdag är det studentbal. Och så har jag för mig att det är något speciellt som händer på lördag, men jag vet inte riktigt vad... Hur som helst - HJÄLP! Jag tjatar alltid om detta nuförtiden, men: vart har tiden tagit vägen?! Det är helt sjukt att vi har slutat skolan. Jag är fri, men vet inte om jag vill vara det. Jag är bekväm med tryggheten som skolan ger - man vet alltid att man ska till skolan, man behöver ju för bövelen inte ens tänka! Buhu, hur ska man kunna vänja sig?

Jag sitter i skolan just nu i väntan på övning inför studentspexet imorgon, och har absolut ingenting att göra. Kan inte lyssna på musik eftersom mina hörlurar plötsligt dog utan förvarning. De hade levt ett år, precis som hörlurarna av exakt samma typ som jag hade innan dem. Hmm... funderar på om det kan vara så att det sitter en liten gubbe eller tomtenisse nånstans, som under tvång (för tomtenissar är ju egentligen snälla) trycker på en liten knapp och samtidigt har sönder hörlurarna, efter exakt ett år. Detta för att Philips ska tjäna pengar eftersom jag såklart kommer att köpa ett nytt par hörlurar. Så just nu sitter jag här och är arg över att världen verkar konspirera mot mig. Väldigt rationellt, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0