One and only.

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker iaf att Timbaland är ett musikaliskt geni. Allt karln tar i blir ju till guld! Jag lyssnar just nu gärnet på hans duetter med Fall Out Boy och The Hives (GO Sverige säger jag bara!).

För övrigt har jag fastnat för britterna i Scouting for Girls - de har många bra låtar. Orkar inte länka till alla, men här är iaf länken till låten Elvis ain't dead (gick inte att lägga upp videon eftersom det stod "embedding disabled by request"): http://www.youtube.com/watch?v=gFzREgP3RiU

Hur kommer det sig att jag har en väldigt stark lust att bara skrika och skrika? Det är kanske något jag vill få ur mig? Har dock en känsla av att skrika inte är den bästa metoden.

Jag är den eviga vännen, det vet jag redan. Jag önskar dock att jag var Topher Grace i "Win a date with Tad Hamilton!". Jag ska hädanefter intala mig att jag är verklighetens Topher, för kanske mår jag bättre då? Tyvärr är Josh Duhamel så jäkla snygg och det är svårt att vinna över någon som är så snygg...Lycka till säger jag bara. (OBS! Jag är inte lesbisk - vänd på rollerna och tänk er att Topher och Josh är tjejer. Men jag ska inte behöva förklara detta, ni läsare är ju inte dumma i huvudet.)

When I was young
I never knew
what this thing called love
could do to you
but since you've been gone
and I've been on my own
I've been feeling quite peculiar
but I'll get by without your smile
I'll get through without you

But I wish it was me you chose
I wish it was me you chose
I wish it was me you chose
I wish it was me you chose

cause Elvis ain't dead
and you're coming back
and Elvis ain't dead
and you're coming back
Oh

Since you've been gone
I can do what I like
but it doesn't mean a lot to me
I'm all shook up
and I'm lonesome tonight
I think I need a love lobotomy
but I'll get by without your smile
I'll get through without you

But I wish it was me you chose
I wish it was me you chose
I wish it was me you chose
I wish it was me you chose
cause Elvis ain't dead
and you're coming back
cause Elvis ain't dead
and you're coming back
Oh no, Oh no, Oh no

You
Me
Maybe we we're never meant to be
(2x)

Elvis isn't dead
Elvis isn't dead
Elvis isn't dead
cause I heard him on the radio

Elvis isn't dead
Elvis isn't dead
Elvis isn't dead
and you're coming back to me I know

Elvis isn't dead
Elvis isn't dead
Elvis isn't dead
yes I heard him on the radio

Elvis isn't dead
Elvis isn't dead
Elvis isn't dead

Me you chose
I wish it was me you chose
I wish it was me you chose

cause Elvis ain't dead
and you're coming back
and Elvis ain't dead
and you're coming back

And Elvis ain't dead (Elvis ain't dead)
And Elvis ain't dead (Elvis ain't dead)
And Elvis ain't dead (Elvis ain't dead)
And Elvis ain't dead (Elvis ain't dead)

(Elvis has left the building
Thank you and good night)

Kommentarer
Postat av: AnnG

Sedan jag såg Timbaland i Globen har jag, när jag kunnat, försökt förmedla vad jag tycker om Timbaland. Han äger, han är grym, han är ett musikaliskt geni, han är makalös.

2008-05-01 @ 21:56:59
Postat av: Maddu

Ja du AnnG, du vet att jag håller med :)

2008-05-02 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0