Ska vi bolla lite kula?

Jag och Jessica sitter just nu på msn och kör en "One man". Eh, jag förstår er om ni inte har en aning om vad jag snackar om. Men om ni har sett en filmtrailer och/eller Pablo Fransisco vet ni kanske vad det innebär. Hur som helst, vi har himla roligt! :)

Snart ska vi iväg till Hälsofix och vaxa tha legs. Vi kommer ha de snyggaste och lenaste benen i stan! MAHA! Just nu är jag lite nervös över att det ska göra ont. Men vadfan - som klyschan säger, "Vill man vara fin får man lida pin".

Jag har förresten kommit på en jättebra låt som jag funderar på att skicka in till Melodifestivalen nästa år. Jag borde dessutom skynda mig att ta patent på den.

"Ska vi spela lite fickpingis?
 Ska vi bolla lite kula?"

Jag har ingen vers, och kanske borde refrängen vara lite längre. Men äsch, det får duga så länge.

Kommentarer
Postat av: lina

haha märd, du är bäst. ta patent på en låt? haha, jag har förresten nåt kul att berätta för dig ;)

2008-05-22 @ 21:15:04
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0