Studentbal

Igår var det bal på Hedenlunda. Det finns så mycket att säga om kvällen, att jag inte orkar säga allt - så jag sammanfattar det såhär: Det var en kväll jag aldrig kommer att glömma. :)

Här är jag innan jag hoppade in i Ebby's bil. Ni får ursäkta min hållning - den är vanligtvis ganska dålig och dessutom var jag både stressad och nervös. Det verkar också som att en högre makt hade något emot mig eftersom jag (och flera andra personer också) under kvällen lyckades spilla på min klänning vid ett flertal tillfällen - och såklart blev det fläckar. Dessutom ville inte klänningen sitta kvar ovanför bysten trots att både min mamma och Ebby's mamma hade bidragit med hjälp. Åh, jag visste att jag skulle ha skaffat silikontuttar lagom till balen...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0