What can I do?

Just i detta nu känner jag mig otroligt ensam. Just när jag behöver prata med någon, finns det ingen här. Klockan är fem över tio. Många av mina vänner är på fest, eller så myser de framför tv:n. Jag vet att jag bara skulle kunna lyfta på luren och ringa en av dem, men jag vet helt enkelt inte vem jag ska ringa. Därför väljer jag att sitta här och tycka synd om mig själv och samtidigt skicka telepatiska hälsningar till folk i ett försök att få dem att ringa mig. Jag har en känsla av att det inte kommer att fungera. Fan då.

Imorgon ska jag prova min balklänning, träffa syrran med familj samt plugga arslet av mig. Jag är så trött på skolan, jag vet inte vad jag ska göra... Men snart är det slut, så det är väl bara att hålla ut. Haha, det rimmar.

Just nu kan det knappast beskrivas bättre än såhär:


Kommentarer
Postat av: Amanda

även om jag verkar ganska upptagen just nu så finns jag alltid här för ett telefonsamtal eller en kram, okej?

2008-05-04 @ 12:06:40
Postat av: Madde

Jag vet det. :) Men det var så sent, så jag ville inte ringa då... :P

2008-05-04 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0