Happy days.

Idag när klockan ringde ville vi inte riktigt gå upp. Men om vi inte hade gått upp hade vi missat en mycket god (och gratis) måltid, varsit glas Pinot Grigio Veneto, att få se en viss kollega svettas av stress samt kändisspotting. Så vi är glada att vi ramlade ur våra sängar.

OK! Magazine arrangerade någon sorts tillställning (troligtvis för barnen) i O2 Centre där en grupp kända personer klädde sig i dräkter ur exempelvis Trollkarlen från Oz och Peter Pan. Vår arbetsplats, alltså Zizzi Ristorante, hade kommit överens med tidningen att kändisarna och journalisterna kunde hålla till i den bakre delen av restaurangen medan de genomförde intervjuer och såklart åt god mat. Jag och Amanda blev placerade på första parkett, kan man säga. Vi satt ett fåtal meter från alla kändisar. Tyvärr var de flesta av dessa skådespelare från brittiska långkörare såsom Eastenders, och vi är inte så insatta i den engelska såpkulturen. Dock befanns sig där tre män som jag kände igen:

Simon Callow - någon som känner igen honom? Om jag säger Ace Ventura 2?



Henry Winkler
- Fonzie i Happy Days

 

Steve Guttenberg - Polisskolan och It takes two (tyvärr är han inte alls lika söt som förr)

 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj vad kul!

Vad fick ni för gott att äta då?

Har du käkat upp godiset?

Fick du dina brev?

Puss på dig gumman!!!!=)

2008-11-19 @ 18:24:41
Postat av: Madde

Mor: Jag åt Ravioli di Capra, alltså ravioli med getost och svamp. Tomatsås med pesto, plommontomater och pinjenötter (haha, allt på P). Amanda åt Linguine Gamberi, en ytterst lite tjockare version av spaghetti med tigerräkor och stark tomatsås.



Nej det finns en hel del godis kvar. ;) Ja, jag har mina brev. Puss! :)

2008-11-19 @ 18:47:13
Postat av: AnnG

Åh FONZIE!

2008-11-19 @ 19:56:36
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Anna

haha vad söt du är :D coolt nu när ni har sett massa kändisar ;)

2008-11-20 @ 12:29:19
URL: http://annaaskri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0