Hold me, love me.

Det är en del krångel i England, må jag säga. Åtminstone för de stackars små svenska flickorna som inte direkt är världsvana. Men det löste sig ändå till slut och det visar ju att även gamla hundar kan lära sig att sitta. Eller kanske att valpar kan lära sig snabbt? Nåja...

Just i detta nu sitter jag här ensam vid min laptop. Min roommate bör vara hemkommen snart. Eller, snart och snart. Inom en timme åtminstone. Hoppas jag. Annars kommer jag fortsätta känna mig ensam och bored out of my pants. Men jag får skylla mig själv. Jag har blivit erbjuden att umgås med grannarna. Dock är jag ofta mittemellan frivillig ensamvarg och uttråkad. Och då blir det såhär. Att jag sitter där. Ensam. Och gnäller. Över att jag är - just det, ensam.

The one you fell for makes it seem juvenile
and you'll laugh at yourself
again and again

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, det stackars små svenska flickorna. det är ju verkligen så. och det är ganska skönt. alla tar ju hand om oss. vi behöver det-. :P

2008-11-22 @ 02:23:47
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Madde

Amanda: Haha jaa vi behöver det, men jag vill också gärna att folk ska tro att vi klarar något! ;)

2008-11-22 @ 02:40:33
Postat av: Patricia

Hur funkar det där borta? :D Går det bra? :)

2008-11-22 @ 21:27:34
URL: http://patriciasmodeblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Patricia: Det går jättebra! Tror jag, haha ;) Jag är lite full just nu, hoppas jag inte stavar fel. Haha, sorry ;) Men vad bra, nu vet jag att du skaffat ny blogg. Har försökt komma in på aboutpatricia, men det fungerar inte utan lösenord. :P

2008-11-23 @ 02:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0