I still can't see - where's the rainbow?

Det var ju meningen att jag skulle försöka få håret klippt idag. Detta uppdrag har inte gått särskilt bra. Jag har inte hunnit med det och den anledning jag kan komma på är att jag är förkyld och behövde sova. Nu har jag precis duschat. Ska göra mig iordning, kanske äta en macka, ta en promenad i Temple Fortune på jakt efter en bra frisör som jag kan besöka när jag är ledig och sedan hoppa på bussen till jobbet. Har tänkt äta ett mål innan jag börjar jobba. Tyvärr (och innan jag kom till England trodde jag aldrig att det var möjligt) har jag börjat tröttna på pasta och pizza. Tanken på att äta just detta fem dagar i veckan i ytterligare ca fem månader gör mig lite smått obekväm.

If I never see your face again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0