In a champagne supernova.

Hela min tonårstid har jag brytt mig för mycket om vad folk tycker och tänker om mig eller vad de skulle tycka och tänka om jag betedde mig på ett visst sätt. Det är dags att jag slutar oroa mig och börjar agera. För det viktigaste är ju egentligen vad jag tycker om mig själv, inget annat. Visst, det är lätt att säga så och mindre lätt att våga sluta bry sig. Men jag ska verkligen försöka att... "bara göra".

Och när det gäller detdär. Jag borde nog bara köra på och inte bry mig. I will never ever get to see your face again. Jag måste våga. Visst, jag kommer kanske ses som en riktig slut som hoppar mellan sådär. Men det skulle ju bara ha varit du från början. Fan, jag vill inte riskera att såra någon. Och jag vill väldigt gärna slippa ses som en slut, om det går att undvika. Jag vill för bövelen kunna göra det jag verkligen, verkligen vill utan att det blir pannkaka! Ja, det är sannerligen krångligt det här.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Maddylly, jag saknar dig jättemycket! Hoppas att du har det bra! =) Pusspuss ^^,

2008-11-29 @ 18:07:32
URL: http://walle89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0