It feels like I've waited my whole life.

Nu sitter jag här igen och tänker för mycket. Och känner för mycket, det gör jag nog också. Jag måste släppa taget. Men jag vill inte släppa taget. Inte om något jag tycker om, något som just nu känns som det fina, det fräscha, det härliga, det spännande i livet. Ja, nog är det så att jag känner för mycket.

Jag måste gripa det sista grässtråt och klamra mig fast, innan det är för sent. Ja, för sent kommer det ju till slut att vara. Jag måste - jag ska - förvåna mig själv genom att våga. Jag måste bara hitta rätt tillfälle. Och det är faktiskt en bra ursäkt ifall jag misslyckas, då det bästa tillfället är svårt att finna. Ska det sluta i en desperat handling? Det hoppas jag inte. Eller, kanske borde jag lägga in en gnutta desperation? Kanske skulle då allt få mer önskade följder? Om jag bönade och bad och sa allt jag vill ha sagt? Skulle det sluta som i en dröm då? Eller ännu bättre - skulle det sluta överhuvudtaget?

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tror att jag ska vara typiskt filminspirerad och svara: go with your gut :) jag tror att du kommer göra det rätta bara, men se till att inte lyssna på vad vi andra tycker utan göra det du själv vill. haha, förlåt för allt det här flummiga. jag hoppas du får ut något av det ;) och med det sagt kan jag vara lite partisk: du vet redan vad jag tycker ;D <3

2008-11-24 @ 22:06:34
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack för ditt stöd, det betyder väldigt mycket. <3 Och jag lovar, jag ska åtminstone göra mitt bästa för att det ska bli ett tillfälle.

2008-11-24 @ 22:45:24
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhh, vad roligt, va glad jag blir.. Jag läser din blogg också. Men jag är nog ännu sämre på att kommentera skulle jag tro. Ska bättra mig. Vet ju hur roligt det är att få en kommentar. Kram

2008-11-24 @ 23:33:10
URL: http://lindasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0