Lat-Bert.

Tänk er det minsta möjliga nyttiga man kan åstadkomma på en dag. Det är vad jag har gjort idag. Jag har inte gjort nånting. På ett visst plan är det väldigt skönt, men jag mår alltid så illa över mig själv när jag beter mig på detta vis. Och så är jag ju en sådan person som ofta skjuter upp saker till "imorgon", "om ett par dagar" eller "nästa vecka". Det gör det hela ännu värre. Jag har skjutit upp alla måsten (som iofs inte är så värst många egentligen) till imorgon. Och jag lovar alltid mig själv att jag ska ta tag i saker, men är så himla dålig på att lyda mina egna riktlinjer och mål.

Imorgon ska jag verkligen ta tag i saker och ting. Jag ska ta med våra relativt snuskiga smutssaker till Laundrette och få dem tvättade. Det måste jag för både min egen skull (då jag måste få lite frisk luft) och Amandas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0