Say, wouldn't you like to come with me?



Varför jag lägger upp en gigantisk bild på mig själv? Ingen aning...

Inget Zizzi idag, så det var Victoria and Albert Museum som gällde. En mysig och trevlig dag i London. Och när jag kom hem, satte igång datorn och loggade in på msn fick jag en väldigt trevlig överraskning. Vilket härligt år 2009 blir, särskilt sommaren.

Mihihihihiiii. Oj vad jag är fnittrig inombords. You're my sweet little, sweet little misery. Så är det verkligen. Jag vet att jag inte borde av många anledningar, speciellt för mitt eget bästa. Men ändå. I like you.

Kommentarer
Postat av: lina

nu sedan du avslöjat dina känslor för honom via facebook, vet du ju hur det här kommer sluta! jag intygar ;D

2008-11-20 @ 22:17:13
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Madde

lina: haha, avslöjat känslor ;) men skämt åsido - skulle inte tro det va! :P

2008-11-20 @ 23:00:07
Postat av: AnnG

Määärd! Jag vill veta vad det här handlar om! :D Mejla eller nått ;P

2008-11-21 @ 11:16:13
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0