She was looking kind of sad and lonely and I was thinking to myself "If only..."

Why did you have to go and make things so complicated?

Ber om ursäkt för Avril-citatet, men det passar verkligen bra just nu. För lilla vilsna jag förstår verkligen...ingenting. Det verkar inte vara menat att saker ska vara som man vill att de ska vara. Eller så är vissa saker menade att hända, och den-som-bestämmer vill visa att man minsann inte kan ändra på ödet! Men jag ska tamejtusan försöka. Eller? Ja, det ska jag! Jag ska ge den-som-bestämmer en riktig match!

Nåja, om livet känns tråkigt är det från och med nu bara för er att göra en Madde (som det så fint formulerats). Det rör till allt, kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, du ska göra det! bekämpa ödet!

2008-11-26 @ 23:55:39
URL: http://charlice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0