SKITKORV!

Dagen började helt okej, men slutar verkligen i en dynghög. Jobbade 12-00.30 idag. Härligt bara det. Idag var restaurangen extra busy och jag var superstressad. Vissa kunder ville jag slå in skallen på. Jag hatar människor som inte förstår andra - som inte förstår att det existerar fler än de själva, att inte andras liv går ut på att göra just dem nöjda.

Och så har vi den obeskrivliga smärtan i fötterna, orsakad av världshistoriens värsta skor. De är besatta av djävulen själv. Jag har ALDRIG haft så ont som jag har haft idag (okej, jag överdriver kanske men faaaaaaaaaaaaasen vad ont det gör). Och vet ni, jag har verkligen rätt att tycka synd om mig själv just nu. För inte nog med detta - någon av mina arbetskamrater (med största sannolikhet någon i köket) har stulit £10 ur min väska som var förvarad i the staff room. För en liten stund sedan upptäckte jag att även mitt oyster card har blivit stulet. (Fick skjuts hem av en av våra managers, därav upptäckte jag detta först när vi var hemma.) För er som inte vet vad ett oyster card är, kan jag tala om att det är ett resekort som gör det möjligt för mig att ta mig till jobbet. Härligt. Vemfan stjäl grejer nuförtiden? Detta är 2000-talet - hitta på något nytt!

JAG ÄR I UPPLÖSNINGSTILLSTÅND! Funderar på att köpa en flygbiljett och åka hem. Men jag får inte ge upp. Har dock rätt att hata arten Homo Sapiens Sapiens just nu.

Klockan är fem i två. Jag börjar jobba kl 11 imorgon. Måste gå upp ca halv nio för att hinna köpa ett nytt oyster card. Men jag vill inte köpa ett nytt oyster card. Jag vill dö! Så känns det nu. Det är så jävla orättvist - vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag ger just nu fanken i att det finns många som har det mycket värre. Jag tycker att jag förtjänar bättre än såhär.

Förresten. Min stalker har förstått att jag inte är intresserad - efter att Amanda påpekade det. Hoppas han lämnar mig ifred. Jag har tyckt synd om honom i några timmar, men nu är jag så jävla trött på folk! GAH!

Kommentarer
Postat av: lina

vilka IDIOTER det finns! du har all rätt att hata homo sapiens sapiens just nu! men kom ihåg, det finns fina också :)

2008-11-06 @ 14:40:01
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: rawbert

jag hatar dom också

2008-11-06 @ 15:40:27
Postat av: Sara

men sånt fiasko! sådär kan man ju inte hålla på med. Fy människan som vet att vi vet!! :(

2008-11-06 @ 17:29:52
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: AnnG

Du har verkligen rätt att vara förbannad Märdie! Men det hände av en mening, och allt händer till det bästa, även det som verkar jättetråkigt just då! Hoppas att du är gladare idag! <3

2008-11-06 @ 21:02:25
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: mie

Sugen på en ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/november/saljes.html



Du vet la om att du kan tjäna pengar på din blogg på världens lättaste sätt? Läs mer här: http://memie.blogg.se/2008/october/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html

2008-11-06 @ 21:37:45
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0