Aaah!

Min hjärna kommer snart kraschlanda. Jag har panik över packningen. Datorn kommer ta upp nästan all plats i handbagaget. Och det andra bagaget ser redan smockfullt ut - och jag har ännu inte stoppat i allt som ska med. HJÄLP! Som tur är kommer Amanda förbi sen och hon kan förhoppningsvis lugna mina nerver och hjälpa mig. Tänk om jag har för liten väska till huvudbagaget? Det är ju inte som att jag har särskilt mycket tid på mig att hitta en annan, större väska.

Men jag ska försöka vara positiv. Allt kommer att lösa sig. Allt får plats.

Uppdatering: Allt har löst sig. Allt fick plats.

Och allt är och kommer bli hur bra som helst. Men gud vad varmt det är i mitt lilla rum just nu.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Bra Märdie, det är rätt! :)

2008-10-03 @ 20:51:58
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0