Go easy.

It's a lovely pretty morning
The sunlight hits my face
Whatever lights are twisting doesn't matter today
I'm easy, yeah
When your heart is like the rainbow and sunly shine through
No matter all the shadows hiding, clouds might be so cruel
I'm easy, yeah
Go easy, Go easy, Go easy with me
If the mood alarms a warning saying there might come a change
Let this be the beginning of the final calming break if you go easy, yeah
Go easy, Go easy, Go easy
Hold me closer take advantage of this perfect melody
Go easy, Go easy, Go easy with me
Go easy, Go easy baby
I wanna feel like I'm living
Go easy with me

Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Haha neej är det sant? Verkligen ett sammanträffande då jag också läste ut den förra natten :D

Jag vill också läsa fortsättningen, har en kompis som läst alla 4. Avundsjuk, hehe...Dock så råkade jag komma in på en sida på Facebook och där avslöjades några saker som kommer hända. Det var inte det roligaste direkt, jag vill ju ta reda på det själv :P



Jo, jag håller med dig, han skulle vara för perfekt haha. Skulle kanske inte vara så roligt för en själv heller.

Visst är han het? Verkligen ett bra val av rollbesättarna! :D

Trevlig helg! =)

2008-10-03 @ 09:21:32
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/
Postat av: lina

det där är den där låten från reklamen va? den är så glad :)

2008-10-03 @ 11:29:14
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Madde

Lina: Ja, det är Dilba som sjunger också :)

2008-10-03 @ 14:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0