I REALLY won't mind

Ida Maria är en svensk/norsk musikexport till England. Hennes låt Better when you're naked spelas flitigt på radion. Och jag förstår det. Den är så jävla bra. Jag började faktiskt lyssna på låten när jag fortfarande var i Sverige (hittade den på BBC Radio 1:s tracklista). Idag har jag nynnat på den konstant. Och sedan går vi in i en affär - och vad spelas på radion? Ännu lite senare sitter vi i mäklarens bil - vad spelas på radion? Haha.

Oh the clever
things I should say to you
They got stuck somewhere
Stuck between me and you

Oh I'm nervous
I don't know what to do
Light a cigarrette
I only smoke when I'm with you

What the hell do I do this for?
You're just another guy
OK, you're kind of sexy
But you're not really special


But I won't mind
If you take me home
Come on, take me home

I won't mind
if you take off all your clothes
Come on, take them off


'Cause I like you so much better when you're naked
I like me so much better when you're naked
I like you so much better when you're naked
I like me so much better when you're naked

Förresten: jag och Amanda har skaffat lägenhet. Vi flyttar på måndag eller tisdag. Huhu.

Kommentarer
Postat av: lina

vilken låt! och vilken tjej du är som bor och jobbar i london! du är coolast i världen!

2008-10-17 @ 13:28:49
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: rawbert

grymmers med lägenhet, hoppas den är fräsch :)

2008-10-17 @ 16:01:43
Postat av: Madde

Lina: Haha, tack tack du :)



Rawbert: Jaa den är fräsh, men liten. Här får man inte så mycket för pengarna. ;P

2008-10-17 @ 20:18:14
Postat av: Elin

Åh vad roligt! Är ni nöjda med den? :)

2008-10-17 @ 22:35:29
Postat av: Madde

Elin: Ja, det är vi. :) Speciellt med tanke på vad lite man får för pengarna här nere. :P

2008-10-17 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0