Men guuud alltså...

Okej, so what? Jag är liiite påverkad av alcoholic beverages men vad gör det? Jag kan skriva ändå. Visst, jag kanske skriver något jag kommer att ångra i efterhand, men just nu ger jag så fanken i det.

Jag blir så arg på mig själv. Att jag aldrig lär mig, att jag aldrig ändrar mig. Att jag alltid ska utsätta mig själv för en massa jobbiga grejer. Att jag alltid ska tycka att något är perfekt, för att sedan märka att det inte alls är det. Men det värsta är ändå att saker aldrig kan vara perfekta. Med det menar jag att saker aldrig kan vara som jag vill eller önskar. Jag börjar tycka att det egentligen inte är så mycket jag begär.

Men vill ni veta något roligt? Jag har bara druckit ett och ett halvt glas vitt vin. Tror att jag ska berätta det för sydafrikanerna, så de inser hur lätt det är att supa mig full. MAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0