Ser vi svenskor billiga ut? Luktar vi billigt? Varför tror alla att vi är billiga?

Amanda har registrerat sig på en sida som annonserar om tillgängliga lägenheter. Hon fick precis ett meddelande från "Mohammed" som skrev att han vill dela lägenhet med två östeuropeiska tjejer. Jag kan ju säga att detta från början inte lockade oss särskilt mycket, men vi fortsatte läsa iallafall. Vi skulle få betala £250 var per vecka. Lägenheten har ett sovrum och en toalett. Inte nog med att man tydligt förstår vad Mohammed är ute efter - vi måste betala för det också! Jag som trodde att det var tjejen som fick betalt...

Huhu. Jag tror inte att jag har skrattat såhär mycket sedan...det senast var väldigt roligt. 

Kommentarer
Postat av: AnnG

Haha :P Ni var ju överhuvudtaget ingenting han sökte isåfall! För ni är ju nordeuropeiska - han ville ju ha människor från typ Ryssland, Polen och sånt. Sådana som vissa har en del fördomar om ;P



Jag vet att ni hittar något som passar er snart babe! pözz

2008-10-09 @ 12:12:08
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Elin Jay

hahaha, det låter väl bra Madde? ;D

2008-10-09 @ 19:56:35
Postat av: Nathalie

Haha! gudars då....

2008-10-09 @ 21:10:41
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Emilia

Haha, vilket spån han måste vara!

2008-10-09 @ 21:33:04
Postat av: Sara

haha, oh ja. låter som mr right du

2008-10-09 @ 21:49:25
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Madde

Alla sötisar: Jaa, han är nog värsta guldklimpen! Därför har Amanda och jag bett om visning. :)















































HAHA, GOTCHA! ;)

2008-10-09 @ 22:06:01
Postat av: Patricia

Haha vad gullig du är...:) Det är väl bara mitt dåliga självförtroende som spökar :P

Tack! :D



Jag hoppas verkligen att det blir bra för er där borta i England, för det är ju en jättestor grej att först flytta hemifrån, och sen till England. Jag beundrar er, jag skulle nog aldrig vågat. Eller jo, om det inte hade varit för McFly så hade jag nog inte gjort det, haha :D

2008-10-10 @ 08:45:53
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0