This illusion has caused you a lot of pain.

Förlåt, jag kan vara så careless ibland. Oförsiktig alltså. Trög och dum. Jag hade inte en tanke på att det kunde utvecklas till det här. Du ska veta hur skyldig jag känner mig. Men kom ihåg att du inte har gjort något fel, och så länge du vet om det själv klarar du dig igenom detta - det vet jag. Och rykten är bara rykten, och de slutar att vara intressanta ganska fort. Förlåt än en gång. <3 Just nu känner jag mig som en urvattnad svamp...som världens sämsta vän.

Nu till något roligare: Jag är lite kär, hihi. Ta det hur seriöst ni vill.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoho blockflöjt kan jag med :P

Eller kunde, för sisådär 8-9 år sedan. Men nu brinner jag verkligen för att spela bas, I love it I love it I love it! :D



Jo, i Gossip Girl kom Georgina in i bilden! Och hon var där och busade med Serena och Nate har en ny flamma - Vanessa.



Är det roligt i England? :) Skulle också verkligen vilja befinna mig där permanent! Planen var att åka till London på höstlovet men planerna blev ändrade...föräldrar, du vet.

Hoppas du har det underbart :D

2008-10-15 @ 17:53:35
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/
Postat av: Patricia

Svar: Hihi ja visst ^^ Kan ju passa på att lira på Dougies bas när jag ändå är där nere, eller hur? :D

2008-10-16 @ 23:47:25
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0