Jodå, så atteee...

Tack AnnG och Lina för sällskapet idag. Det kändes skönt att få lyssna på någon annans problem än bara de som ekar i ens eget huvud. Det var iofs skönt att få lufta sina egna tankar också. Äsch, you get the point. :)

Idag fick jag reda på att lilla älskade Bullen är död. Jag kände ett styng av sorg. Men han hade ett jättebra liv hos oss, och beviset för det är att han levde över 8 år. Och tänk vilken bra sista tid han hade - som ett paradis på jorden. Han fick springa i gräset och sola sig, och bara vara kanin hela dagarna. Vila i frid, lille Fjunet. <3 Jag hoppas du gör några glädjeskutt där uppe i himlen, sådana som du gjorde när du var liten.

Dessutom ringde det från England idag. De ska ringa tillbaka imorgon. Jag är lite nervös. Det hade varit bättre att få det överstökat idag när jag inte hann tänka så mycket...

Kommentarer
Postat av: Amanda

naw, Bullen. men, som du sa, han hade ett fint liv.



jag måste bara kommentera en annan grej. jag tycker det är lite lustigt att uttryck sprider sig så fort och når olika grupper som inte hör ihop med varandra på något sätt. till exempel "så attteeee"; det har tomas sagt i evigheter och sen hör man helt plötsligt massa andra människor säga samma sak. och likadnat med er flens-kompisar/eskilstuna-kompisar. förutom mig har ni ingen koppling whatsoever och ändå använder alla samma uttryck, även fast de populära uttrycken växlar hur snabbt som helst. jag är lite fascinerad så jag blev lite, hehe, långdragen här.

2008-09-05 @ 16:02:33
Postat av: lina

du, hur gick det idag? :) ringde det vid ett?

2008-09-05 @ 16:38:15
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Patricia

Tack! :D:D <3

2008-09-05 @ 21:18:55
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/
Postat av: Madde

Amanda: Haha, du är söt. Och det är sant, uttryck sprider sig hur snabbt som helst. :)



Lina: Nej, det ringde inte alls i fredags. Kanske glömde de, eller så kom nåt emellan. Jag ska ge det några arbetsdagar och sen maila dem igen. :P

2008-09-07 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0