Kläm kläm!

Jag är i kläm. På flera sätt. Men mest i några nerver som går från ryggen ut i benen. Och så är jag förstoppad. I näsan. Jag måste bli frisk från båda dessa krämpor innan Englandsflytten - det ska jag försöka affirmera mig till: "Jag är hel och frisk." Hoppas det hjälper!

Jag är alltså lite i dvala just nu. Allt jag gör går i snigelfart. Det är en del som måste fixas innan vi flyttar, jag och min Amanda. Bestämma vilka av alla ägodelar som får följa med och packa dessa (och för det krävs en noga utarbetat packningslista som jag funderar att göra ett utkast till), fixa nåt försäkringspapper, utskrift från banken, flytta grejer från familjens dator till min osv. Men just precis nu får det där vänta, för jag måste lägga mig i soffan en stund i ett försök att bli frisk.

Jag fick ett par flanellbyxor av mamma igår. Det måste ju innebära att allt kommer bli hur bra som helst i England. Eller, jag kommer i alla fall inte frysa så mycket på nätterna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

NEJNEJNEJ, det här går ju inte för sig. nu tar du och bli frisk, omedelbart, okej? <3

2008-09-29 @ 11:12:13
Postat av: AnnG

hihi, det låter fint det där, med affirmationer och så. I'm proud of ya! <3 :D

2008-09-29 @ 16:25:05
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madde

Ni är söta! :) <3

2008-09-29 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0