Man har det bästa när man inte behöver det.

Vad spelar det för roll att mitt hår är silkeslent (tack vare Garniers nya schampo, effwajaj), när jag inte har någon som kan föra sina fingrar igenom det?

Och varför är man alltid snyggast när ingen ser? Varför rakar jag benen för någon som inte finns? (Okej, jag rakar dem för att jag själv tycker det är äckligt när de är håriga, så den frågan kan jag kanske stryka...)

Varför måste jag ha panik över att jag inte har det som alla vill ha, när det jag egentligen borde göra är att följa mina vänners råd och slappna av? Ibland har jag svårt att tro på detta, men - det kommer alltid något bra för de som väntar. Då måste det komma något riktigt bra för mig. Och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller?

Kommentarer
Postat av: lina

såhär är det har jag förstått: att det goda kommer när man minst anar det och när det väl kommer är det värt all väntan i världen.



och vad gäller det där med silkeslent hår och nyrakade ben.. det är något man trappar ner lite på efter sisådär två veckor ;) i alla fall om man är ett äckel som jag. men du är i och för sig fräschare i grunden så du kanske härdar!



just det; en sak till. det där som man väntar på kanske inte alls är vad man tror att det är (en mcfly-kille med vackra ögon och surfarhår) utan kanske något helt annat (en engelsman med söt dialekt och röda kinder eller nåt).



du är bäst, märdie. den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge men sedan när det goda väl kommer uppskattar man det desto mer :)



pusspusspusspuss!

2008-09-29 @ 00:39:27
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Madde

Lina: Du är så himla söt! :D alltså, det där om att du skulle vara så jävla ofräsch som du ofta säger - det har jag aldrig märkt! jag tycker du är som en nyponros jämt! ;)



Du har nog rätt om att jag egentligen inte vet vad jag letar efter, eller att jag letar efter fel typ. Det kommer nog bli precis som du säger - en rödkindad liten engelsman. ;)



Nej, det är du som är bäst kära vän! Din xl har du som har dig :) <3

2008-09-29 @ 01:13:28
Postat av: Madde

Oj, det ska stå "tur" istället för "du" i sista meningen :P

2008-09-29 @ 01:14:13
Postat av: Natalie

Kommer John få sin Johan?



Besök min blogg och följ min berättelse om förbjuden kärlek!

2008-09-29 @ 12:35:40
URL: http://thebang.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Alltså jag ber om ursäkt men -

SKA DU FLYTTA TILL ENGLAND?!!!

Jag har inte kollat din blogg på evigheters evigheter och jag har inget minne av att du sagt något om det på bdb (isånafall har jag missat det). Usch, jag känner mig ruskigt sen nu.

Men iaf. Vad ääääär det du ska jobba med där?? Hur länge?? Var ska du bo?? Ska det bli kul?? :D:D:D



Iiiiiihk jag blir helt exhalterad!

Och rysligt avundsjuk. :(

2008-09-29 @ 17:23:37
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: rawbert

hennes hår är verkligen lent, tro mig, jag har känt på det! om du ber snällt så kan nog någon kompis skicka lite schampo till dig om det inte finns i England. Jo väntan kommer vara värd besväret, ska bli kul att se dig gå o släpandes på någon rödhårig Ron (från Harry Potter)-kopia :)

2008-09-29 @ 20:11:02
Postat av: Madde

rawbert: haha, japp, du har känt på det eftersom jag tvingade dig och Josse att göra det ;P haha ja jag får nog ta och be någon snällis skicka ner det. ;) HAHA, jag vet inte om det kommer bli just en Ron-kopia jag hittar... och tror inte jag kommer hitta nån i England ändå. :P

2008-09-29 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0