Mistakes.

Det är farligt att vara vaken såhär sent, speciellt med tanke på vilka dumma grejer man gör. Man river upp gamla sår som man varit övertygad om hade läkt. Jag hade nästan glömt. Men nu...jag såg, och det gjorde lite ont. Men inte lika ont som det har gjort. Jag antar att det måste läka ett tag till innan jag helt är över det. Nu känner jag verkligen hur passande det är att jag flyttar till England, för då kan jag lämna allt det som skaver bakom mig. Och jag kommer kunna känna mig stolt över att jag har gjort något med mitt liv. Inte återigen sjunka ner i den där mindervärdesgropen där jag ofta hamnade för bara några månader sedan, innan jag gjorde mig fri (ja, det var ju vad jag trodde att jag blev - men det kommer som sagt antagligen ta lite tid innan jag ärligt kan säga att jag inte berörs alls.)

Förresten, nu tror jag att jag har hunnit igenom albumet fem gånger. När sista låten har spelats ska jag sova, och det löftet ska jag i alla fall hålla.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Tack! :)

Haha jag är precis likadan, jag läser din blogg i stort sett varje dag men är också en sån som glömmer att kommentera xD

Hoppas du får en fin fredag!

2008-09-26 @ 08:38:15
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

2008-09-26 @ 14:54:32
Postat av: manuela

Hej snygging!

just nu på min blogg så skriver jag om alkohol,narkotika och tobak, vad tycker du om det?

skriv din åsikt, vore jättesnällt!

tack o puss(L)ditt namn kmr ju såklart att finnas med senare eller imorgon:)

2008-09-26 @ 20:03:10
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Emelie

SVAR: Ja, men en sån person är jag också. Så jag får säga förlåt till dig också att jag inte kommenterat så mycket. Men jag läser! det ska du veta.

Och föresten var din kommentar så lång att det räcker för hela året tror jag :b



NÄMEN! Jag vet att du ska flytta men att det var SÅ snart visste jag inte!! Jag måste skriva en massa till dig att du ska ha det bäst och så. men det gör jag senare :b





ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!! isisisisisisisisisisiiggifgjreklj dlkgjfdhjdfhrtu. (förlåt!) Men ja jag det vill jag. Frågan är bara om mamma vågar släppa iväg mig med folk jag aldrig träffat förut. Jag litar på er till 1000 och allt sådär. Men man vet ju aldrig vad mammsi ska säga. Men om jag verkligen får följa med för er. och om det blir av, så tänker jag höra med mamma nu på en gång. :D



Haha, ja tycker om din impuls. dax att uttnytja till max x)



Jo, jag vet! Men jag blir så ledsen över att dom ens tänker tanken på att dö/splittras! dom får inte ha såna tankar och skriva en låt om det. :b

2008-09-28 @ 13:37:14
URL: http://gotanapalmheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0